مدیریت ارتباط با مشتری

واژه CRM مخفف Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستمها راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مشتريان تا به ايجاد روابطي قويتر با آنها منجر شود.
CRM چيست؟
هدف از CRM چيست؟
آيا شاخصهايي براي سنجش ميزان نياز به پروژه هاي CRM وجود دارد؟
نصب و راه اندازي يک CRM چقدر هزينه در بر خواهد داشت
CRM چقدر هزينه در بر خواهد داشت؟
نمونه هايي از اطلاعاتي که پروژه هاي CRM جمع آوري مي کنند
عوامل کليدي موفقيت در پياده سازي يک سيستم CRM
کدام يک از بخشهاي سازمان بايد پروژه CRM را اجرا کند؟
چه چيزي باعث شکست پروژه هاي CRM مي شود
تعداد صفحه 9 …

دیدگاه‌تان را بنویسید: